Suche

#LikeABosch: Bosch spúšťa imidžovú kampaň v oblasti IoT

PR krok za pozíciou lídra v oblasti IoT

  • Bosch zdôrazňuje svoje prednosti v oblasti IoT pomocou hip-hopu a humoru.
  • Kampaň začala 7. januára 2019 na veľtrhu elektroniky CES v Las Vegas.
  • Vedúci manažmentu značky Bosch Boris Dolkhani: „Pokiaľ ide o Internet vecí, všetky cesty vedú k spoločnosti Bosch.“

Stuttgart, Nemecko / Las Vegas, Nevada, USA – „Like a Bosch“ je ústredným sloganom novej globálnej imidžovej kampane, ktorú dodávateľ technológií a služieb spustil 7. januára 2019 na CES – najväčšom veľtrhu spotrebnej elektroniky na svete v Las Vegas. Cieľom tejto kampane je dostať do širšieho povedomia skutočnosť, že spoločnosť Bosch je popredným poskytovateľom prepojených produktov a riešení. Hlavným pilierom kampane je hiphopový videoklip, ktorého protagonista je používateľ IoT a je vždy nad vecou. So svojou kampaňou „Like a Bosch“, ktorá predstavuje pre spoločnosť založenú v roku 1886 úplne nebývalé poňatie, vstupuje Bosch na nové územie. Reklamná kampaň využíva existujúcu sériu videí a mémov „like a boss“, ktoré sa na internete stali virálnymi a majú desiatky miliónov kliknutí. Protagonistami týchto videí sú bežní ľudia, ktorí predvádzajú nezvyčajné kúsky, pôsobivé atletické výkony alebo sa s obratnosťou dostávajú von z chúlostivých situácií. Firemná kampaň „Like a Bosch“ pozmenila pár písmen s cieľom vytvoriť vlastnú verziu tohto internetového fenoménu. Mladík vo videu Bosch má za všetkých okolností situáciu pod kontrolou vďaka prepojeným riešeniam od spoločnosti Bosch. So smartfónom v ruke ovláda uvoľnene, dôvtipne a sebaisto svoje auto, kosačku alebo kávovar – riadi veci „like a Bosch“.

Cieľom je virálne rozhýbať IoT

„Vybrali sme globálnu internetovú senzáciu a interpretujeme ju s humorným nádychom,“ hovorí Boris Dolkhani, riaditeľ pre manažment značky spoločnosti Bosch. „Pokiaľ ide o Internet vecí, všetky cesty vedú k spoločnosti Bosch. To je jasné posolstvo kampane.“ Cieľom spoločnosti je virálne rozhýbať IoT a šíriť toto posolstvo všetkými možnými komunikačnými kanálmi a dostať ho tak do širokého povedomia. Bosch spolieha na svojich viac ako 400 000 zamestnancov, že budú tieto videá zdieľať a likovať. Neskôr v priebehu roka budú nasledovať ďalšie klipy predstavujúce produkty z dvoch oblastí pôsobnosti IoT – prepojenej mobility a prepojenej domácnosti. Imidžová kampaň je dielom nemeckej reklamnej agentúry Jung von Matt z Hamburgu a bude šírená cez digitálne a sociálne médiá.

Spoločnosť v pohybe

Bosch i naďalej rozširuje svoju pozíciu popredného poskytovateľa v oblasti IoT a v roku 2017 predala 38 miliónov produktov s možnosťou pripojenia na internet. V súčasnosti sa 20 percent z jej približne 27 000 vývojárov softvéru zameriava výhradne na IoT. Bosch očakáva, že trh s IoT bude celosvetovo rásť o 35 percent ročne a do roku 2020 dosiahne ročný objem 250 miliárd dolárov. Tieto vyhliadky viedli spoločnosť k vytvorenie ambicióznych cieľov a jej cieľom tak je, aby do tejto doby boli pripojením na internet vybavené všetky jej elektronické zariadenia. Okrem toho budú pre každé zariadenie ponúkané služby založené na dátach, pričom kľúčovú úlohu by v tomto prípade mala hrať umelá inteligencia.

Bosch na CES 2019

  • TLAČOVÁ KONFERENCIA: Pondelok, 7. januára 2019, 9:00–9:45 miestneho času v hoteli Mandalay Bay, South Convention Center, 2. poschodie; Mandalay Bay Ballrooms B, C & D
  • STÁNOK: Utorok až piatok, 8. až 11. januára 2019 v Central Hall, stánok #14020
  • SLEDUJTE to najdôležitejšie od spoločnosti Bosch na CES 2019 na Twitteri: #BoschCES
  • EXPERTI BOSCH NA PANELOVÝCH DISKUSIÁCH:
    • Streda, 9. januára 2019, 9:00–10:00 miestneho času:
      Connected Home Innovations“ s Anne Rucker, globálna vedúca pre digitálne stratégie, Venetian, Level 4 Marcello 4405
    • Streda, 9. januára 2019, 9:00–10:00 miestneho času:
      Technology, Jobs, and the Future of Work“ s Charliem Ackermanom, senior viceprezidentom pre ľudské zdroje Severná Amerika, Las Vegas Convention Center, North Hall N258
    • Streda, 9. januára 2019, 14:15–15:15 miestneho času:
      IoT to the Max, Thanks to 5G“ s Daviem Sweisom, viceprezidentom pre web business, Las Vegas Convention Center, North Hall N256

Kontakt pre novinárov:

Dirk Haushalter
Tel.: +49 711 811-38195
E-mail: Dirk.Haushalter@bosch.com
Twitter: @Dirk_Haushalter

Tags: kampaň, Like a Bosch, imidž, IoT

Bosch Group je vedúcim medzinárodným dodávateľom technológií a služieb. Spoločnosť celosvetovo zamestnáva približne 410 000 zamestnancov (stav k 31. 12. 2018). Predaj firmy za rok 2018 dosiahol hodnotu 78,5 miliardy eur. Činnosť Bosch Group sa člení do štyroch obchodných oblastí: Mobility Solutions, Priemyselná technika, Spotrebný tovar a Energetika a technika budov. Ako popredná spoločnosť v oblasti Internetu vecí, Bosch ponúka inovatívne riešenia pre inteligentné domácnosti, inteligentné mestá, prepojenú mobilitu a prepojený priemysel. Využíva svoje znalosti senzorových technológií, softvéru a služieb, taktiež svoj vlastný IoT cloud k tomu, aby zákazníkom ponúkol prepojené riešenia naprieč oblasťami – a to z jediného zdroja. Strategickým cieľom Bosch Group je prinášať inovácie pre prepojený život. Bosch zlepšuje kvalitu života na celom svete vďaka výrobkom a službám, ktoré sú inovatívne a vzbudzujú nadšenie. Stručne povedané, Bosch vytvára technológie, ktoré sú „Stvorené pre život“. Bosch Group zahŕňa spoločnosť Robert Bosch GmbH a viac ako 460 dcérskych a regionálnych spoločností vo vyše 60 krajinách sveta. Po započítaní predajných a servisných partnerov pokrýva globálna vývojárska, výrobná a obchodná sieť spoločnosti Bosch takmer všetky krajiny. Základom pre ďalší rast firmy je jej sila inovácií. Bosch v oblasti výskumu a vývoja zamestnáva 68 700 ľudí v 130 lokalitách po celom svete.

Spoločnosť založil v roku 1886 v Stuttgarte Robert Bosch (1861–1942) ako „dielňu pre jemnú mechaniku a elektrotechniku“. Obchodno-právna štruktúra spoločnosti Robert Bosch GmbH zaisťuje podnikateľskú samostatnosť Bosch Group. To umožňuje spoločnosti dlhodobo plánovať a investovať do dôležitých podnikateľských zámerov pre zabezpečenie budúcnosti. 92 % majetkových podielov spoločnosti Robert Bosch GmbH vlastní charitatívna nadácia Robert Bosch Stiftung GmbH / Nadácia Roberta Boscha. Väčšinové hlasovacie práva sú v rukách spoločnosti Robert Bosch Industrietreuhand KG, ktorá má zároveň tiež právo vykonávať funkciu spoločníkov. Ostatné podiely a hlasovacie práva majú členovia rodiny Boschových a Robert Bosch GmbH.

Viac informácií na www.bosch.com, www.bosch.sk, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.sk, twitter.com/BoschPresse.

Stále hľadáte niečo?