Suche

#LikeABosch:Hviezda IoT je späť, aby zakúrila pod kotlom!

Bosch zahajuje vykurovaciu sezónu novým rapovým videoklipom

  • „Heat smart #LikeABosch“ je návratom hviezdy IoT Bosch na obrazovky.
  • IFA 2019: zahájenie sezóny s inteligentným a prepojeným vykurovacím systémom EasyControl.
  • Ďalšie hlavné témy Bosch na IFA 2019: nové riešenia pre prepojenú domácnosť a ohľaduplný životný štýl.

Stuttgart/Berlín, Nemecko – Heat smart #LikeABosch. S týmto posolstvom sa na scénu vracia fúzatá hviezda IoT Shawn z úspešnej celosvetovej imidžovej kampane Bosch. V mnohých krajinách sveta práve začína vykurovacia sezóna a dodávateľ technológií a služieb predstavuje ďalšie úderné video na veľtrhu spotrebnej elektroniky IFA v Berlíne. Rapujúca hviezda IoT sa v ňom vracia z ciest späť do svojho domu, ktorý je vopred vyhriaty vďaka prepojeným riešeniam od spoločnosti Bosch. Vo svojom preslávenom hip-hopovom štýle ovláda Shawn cez aplikáciu v smartfóne inteligentný ovládač kúrenia EasyControl pomocou ktorého bez námahy nastavuje teplotu v jednotlivých miestnostiach - ešte predtým, než prekročí prah svojho domu.

Bosch na IFA 2019: inteligentná konektivita pre ohľaduplný životný štýl

Jedinečnosť tejto prepojenej technológie spočíva v tom, že využíva detekciu prítomnosti na automatické predhrievanie domácnosti, len čo sa používateľ dostane do jej blízkosti. Inteligentný ovládač EasyControl v kombinácii s aplikáciou v smartfóne ponúka tiež pohodlné ovládanie jednotlivých miestností a uľahčuje nastavenie vykurovania odkiaľkoľvek na svete.

Okrem ovládača EasyControl predstaví Bosch na tohtoročnom veľtrhu IFA množstvo ďalších riešení pre domácnosť. Tie okrem iného zahŕňajú dymový alarm novej generácie Twinguard, ktorý je teraz možné ovládať pomocou aplikácie Bosch Smart Home. Ak sa alarm spustí, do smartfónu sa okamžite odošle správa. Okrem toho Bosch predstaví inovácie na predchádzanie plytvania potravinami a pre ohľaduplný životný štýl. Tie sa týkajú kuchynských pomocníkov vybavených umelou inteligenciou až po inteligentné, ľahko ovládateľné práčky a sušičky a prvý peľový filter pre digestory Bosch.

Virálny úspech IoT sprevádza skutočný úspech na trhu

Ako popredný dodávateľ v oblasti IoT, plánuje Bosch pokračovať v kampani #LikeABosch a nadviazať tak na jej úspech: prvé video, ktoré bolo zverejnené v januári 2019, má už vyše 40 miliónov online pozretí a zaradilo sa tak medzi desať prvých najúspešnejších reklamných spotov na webe (virálov) v roku 2019. Bosch neustále rozširuje svoju pozíciu popredného dodávateľa v oblasti IoT: v roku 2018 spoločnosť predala 38 miliónov produktov prepojených s internetom. V súčasnosti sa 20 percent z približne 27 000 softvérových vývojárov zameriava výhradne na IoT. Bosch očakáva, že celosvetový trh IoT bude do roku 2020 rásť ročne o 35 percent na celkových 250 miliárd dolárov. To je tiež dôvod, prečo si spoločnosť dala ambiciózne ciele a chce dovtedy prepojiť všetky svoje elektronické zariadenia s internetom. Okrem toho budú pre každé zariadenie ponúkané dátové služby, pričom tu hrá kľúčovú úlohu umelá inteligencia.

Ďalšie informácie o kampani #LikeABosch nájdete na iot.bosch.com.

Kontakt pre novinárov:

Katharina Hogh-Binder
Tel.: +49 711 811-92571
Twitter: @ka_hoghbinder

Bosch na veľtrhu IFA 2019

TLAČOVÁ KONFERENCIA: Streda, 4. septembra 2019, 12:00 v stánku Bosch v hale 3.1 (101)

STÁNOK: Piatok až streda, 6. – 11. septembra 2019 v hale 3.1, stánok 101

SLEDUJTE hlavné témy Bosch na IFA 2019 na Twitteri: #IFA2019

Otváracie hodiny IFA: 6. – 11. septembra 2019, 10:00 – 18:00 hod.

Tags: Shawn, kúrenie, kampaň, #LikeABosch, EasyControl, IoT

Bosch Group je vedúcim medzinárodným dodávateľom technológií a služieb. Spoločnosť celosvetovo zamestnáva približne 410 000 zamestnancov (stav k 31. 12. 2018). Predaj firmy za rok 2018 dosiahol hodnotu 78,5 miliardy eur. Činnosť Bosch Group sa člení do štyroch obchodných oblastí: Mobility Solutions, Priemyselná technika, Spotrebný tovar a Energetika a technika budov. Ako popredná spoločnosť v oblasti Internetu vecí, Bosch ponúka inovatívne riešenia pre inteligentné domácnosti, inteligentné mestá, prepojenú mobilitu a prepojený priemysel. Využíva svoje znalosti senzorových technológií, softvéru a služieb, taktiež svoj vlastný IoT cloud k tomu, aby zákazníkom ponúkol prepojené riešenia naprieč oblasťami – a to z jediného zdroja. Strategickým cieľom Bosch Group je prinášať inovácie pre prepojený život. Bosch zlepšuje kvalitu života na celom svete vďaka výrobkom a službám, ktoré sú inovatívne a vzbudzujú nadšenie. Stručne povedané, Bosch vytvára technológie, ktoré sú „Stvorené pre život“. Bosch Group zahŕňa spoločnosť Robert Bosch GmbH a viac ako 460 dcérskych a regionálnych spoločností vo vyše 60 krajinách sveta. Po započítaní predajných a servisných partnerov pokrýva globálna vývojárska, výrobná a obchodná sieť spoločnosti Bosch takmer všetky krajiny. Základom pre ďalší rast firmy je jej sila inovácií. Bosch v oblasti výskumu a vývoja zamestnáva 68 700 ľudí v 130 lokalitách po celom svete.

Spoločnosť založil v roku 1886 v Stuttgarte Robert Bosch (1861–1942) ako „dielňu pre jemnú mechaniku a elektrotechniku“. Obchodno-právna štruktúra spoločnosti Robert Bosch GmbH zaisťuje podnikateľskú samostatnosť Bosch Group. To umožňuje spoločnosti dlhodobo plánovať a investovať do dôležitých podnikateľských zámerov pre zabezpečenie budúcnosti. 92 percent majetkových podielov spoločnosti Robert Bosch GmbH vlastní charitatívna nadácia Robert Bosch Stiftung GmbH / Nadácia Roberta Boscha. Väčšinové hlasovacie práva sú v rukách spoločnosti Robert Bosch Industrietreuhand KG, ktorá má zároveň tiež právo vykonávať funkciu spoločníkov. Ostatné podiely a hlasovacie práva majú členovia rodiny Boschových a Robert Bosch GmbH.

Viac informácií na www.bosch.com, www.bosch.sk, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.sk, www.twitter.com/BoschPress.

Stále hľadáte niečo?